sunnuntai 13. elokuuta 2017

1: UUSI ALKU

Miksi tämän postauksen otsikon keksiminen oli niin vaikeeta? Siihen en varmaan saa koskaan vastausta, mutta nyt kuitenkin kerron teille muutaman ilmoitusasian. Nyt kun luette tätä postausta saatatte huomata, että tämä on tällähetkellä blogissani ainoa julkinen postaus. Snapchattiani seuraavat tietävät jo, että minulla on viimeaikoina ollut motivaatio hieman nollissa, joten pitkään olen miettinyt oikeaa ratkaisua korjata tämä tilanne, jonka olen nyt toivottavasti löytänyt.

Mietin jo jonkunaikaa täysin uuden blogin aloittamista, mutta hylkäsin sen idean heti, kun sen olin keksinyt. Kyselin myös yhdessä ryhmässä mielipiteitä siihen, jos poistaisin kaikki blogini postaukset. Sain kuitenkin viisaampia ideoita muilta bloggaajilta, joten tulin siihen tulokseen, että piilotan luonnokseksi kaikki postaukseni. 

Blogissa eniten huomiota herättänyt "Linkkaa blogisi"-postaus sai todella suuren määrän kommentteja. Blogiarvostelut tulevat kuitenkin tästä ratkaisusta huolimatta, mutta aikataulusta en osaa vielä sanoa mitään. Julkaisen sen postauksen heti vain kun kerkeän kirjoittaa oikeasti minun mielestäni hyvät runsaat arvostelut ja mielipiteet. 

Postaustahtia en ainakaan vielä tahdo luvata, mutta yritän julkaista mahdollisimman lyhyellä aikavälillä uusia postauksia. Tiedän, että tämä postaus oli erittäin lyhyt ja huonosti kirjoitettu, mutta kyllä tämä tästä vielä paremmaksi muuttuu. Jos jollakin on jotain postausideoita tai mielipiteitä tästä tekstistä, niin niitä saa kertoa. Hyvää koulunalkua kaikille joilla se on jo alkanut. Oma kouluni starttaa vasta tiistaina. 

2 kommenttia:

  1. Sun blogi on mun lemppari hevosblogi! Minulla on myös oma blogi, painottuen eläimiin��osoite on
    kuikkelit.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiva kuulla!♥ Käyn tsekkaamassa myös sun blogin :)

      Poista